کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316294 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بررسی صحت خبرهای ویروس کرونا در واتس اپ با یک ربات

به گزارش سافت گذر، پس از اینکه فیسبوک به مؤسسه غیرانتفاعی Poynter وام 1 میلیون دلاری اعطا کرد تا خبرهای منتشر شده در مورد ویروس کرونا در واتس اپ را چک کند، این مؤسسه تصمیم گرفت رباتی در این شبکه اجتماعی ایجاد سازد تا به کاربران کمک نماید که صحت اخبار مربوط به کرونا را بررسی کنند.

فیسبوک واتس اپ شبکه اجتماعی سازمان بهداشت جهانی ویروس کرونا

 

آن طور که خبر می رسد، تا کنون 80 شرکت حقیقت یاب از 74 کشور جهان با یکدیگر همکاری کرده اند تا از آغاز سال جاری میلادی بیش از 4000 خبر مربوط ویروس کرونا را در واتس اپ بررسی کنند.

کاربران این شبکه اجتماعی می توانند با ذخیره شماره +1 727 2912606 به عنوان یک مخاطب و یا از طریق این لینک به این ربات دسترسی داشته باشند.

پس از گفتن Hi، کاربران قادر خواهند بود با انتخاب گزینه 1 به دنبال کلمات کلیدی نظیر ماسک بگردند و یا با انتخاب گزینه 2 از آخرین اخبار پیرامون کرونا آگاه شوند.

فیسبوک در هفته پیش خبر داد که در زمینه مبارزه با انتشار اخبار کذب و اجازه ندادن به فوروارد کردن پیام های جعلی به موفقیت عظیمی دست پیدا کرده به طوری که تعداد بازنشر آنها به 70 درصد کاهش یافته است. این اتفاق زمانی به ثمر نشست که محدودیت ارسال پیام برای بیش از یک نفر اعمال شد.

پیش از این هم فیسبوک با سازمان بهداشت جهانی همکاری کرده بود تا سرویس های مشابه این ربات را در نرم افزار فیسبوک مسنجر ایجاد کند تا کاربران از حقایق پیرامون ویروس کرونا آگاه شوند.

فیسبوک یادآور می شود که 1.3 میلیارد کاربر فعال فیسبوک مسنجر می توانند از این روش بسیار ساده ولی کارآمد برای افزایش اطلاعات موثق از سازمان بهداشت جهانی استفاده کنند. ضمناً، این کمپانی تأکید کرده که در کشورهایی که وضعیت آنها قرمز است، استفاده از سرویس های فیسبوک 50 درصد بیشتر شده است.

 

 
منبع: phonearena.com 
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46841 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/02/16 تعداد مشاهده: 1233
سافت گذر